sobota, 21 marca 2015

Dodatki do kanapek

Jeśli uważacie, że kanapki to nudny i jednostajny posiłek to jesteście w błędzie. Ja uwielbiam urozmaicać je wydawać by się mogło mało znaczącymi dodatkami, które w ostateczności zmieniają ich smak. Oto lista rzeczy, które na zmianę dodaje:

1. Sezam
Sezamem sypię kanapkę najczęściej kiedy zamiast masłem smaruję ją jogurtem greckim.

2. Kiełki
Kiełki jem codziennie, są na prawdę smacznym i zdrowym dodatkiem do kanapek.

3. Płatki migdałów
Płatkami posypuję kanapki kiedy mam ochotę na "słodsze" śniadanie.

4. Pestki dyni i słonecznika
Pomimo, że jem pieczywo pełnoziarniste sama dodaję pestki dyni i słonecznika.

5. Rzeżucha
Tania i zdrowa. a poza tym posiada charakterystyczny smak.

6. Jogurt grecki
Mój częsty zamiennik masła, bardzo smaczny do chleba i bułek.

7. Miód
Czasem nie używam masła i jogurtu więc smaruję kanapki miodem. Jest on bardzo, bardzo zdrowy. Cały czas mówi się, że Polacy spożywają za mało miodu. Czas więc to zmienić.

8. Siemię lniane
Siemię częściej dodaję do koktajli ale czasami zdarza mu się lądować również w kanapkach.

9. Olej lniany
Zdrowy i smaczny o lekko orzechowym smaku. Nacieram nim pieczywo i smakuje na prawdę wyśmienicie.

1 komentarz:

  1. Moje kiełki akurat są w fazie kiełkowania. Oprócz powyższych dodaję także nasiona chia;)

    OdpowiedzUsuń