sobota, 28 lutego 2015

Makeup Revolution - kosmetyki przez internet

Ostatnio stwierdziłam, że brakuje kilku rzeczy w mojej kosmetyczce. Wiele słyszałam o wyżej wymienionej marce. Postanowiłam więc na własnej skórze ją przetestować.

Z samym zamówieniem zero problemów, wszystko poszło bardzo sprawnie, a kosmetyki były u mnie już po dwóch dniach.

Zamówiłam:
1. Paletę cieni ICONIC 2
2. Rozświetlacz GOLDEN LIGHTS
3. Szminkę NEVER BE A MILLION
4. Szminki ENCORE i SWEETHEART


Cienie są na prawdę dobrej jakości, szczególnie biorąc pod uwagę ich cenę. Nie osypywały się i nie odciskały ma powiece. Kolory bardzo ładne, trzeba nałożyć ich trochę więcej ponieważ nie są aż tak intensywne. Nie traktuję tego jednak jak wady.

Jeśli chodzi o rozświetlacz to jest to mój pierwszy kosmetyk tego typu i jestem ZACHWYCONA. Efekt jest przepiękny. Łatwo się nakłada i na pewno będzie bardzo wydajny.

Szminki opiszę wszystkie razem, każda daje ładny i intensywny kolor. Co bardzo mi się podoba to brak efektu podkreślania suchości ust. Po nałożeniu nie zauważycie suchych skórek. Co prawda wątpię aby szminki w jakiś szczególny sposób nawilżały, jednak podczas noszenia makijażu prezentują się perfekcyjnie.

Jestem mile zaskoczona, że za tak niewiele otrzymałam kosmetyki porządnej jakości. Dołączając do tego bezproblemową i krótką wysyłkę na prawdę Makeup Revolution to firma godna polecenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz