środa, 25 lutego 2015

Długie włosy, czyli kilka rad jak przyspieszyć ich wzrost.

Długie włosy, marzeniem każdej kobiety. 

 

No dobrze niech będzie, może nie każdej ale większości...

Wydaje Ci się, że próbowałaś już wszystkiego, robiłaś przeróżne rzeczy mniej i bardziej konwencjonalne, a Twoje włosy nie chcą przyspieszyć ze wzrostem ani odrobinę.

 Otóż musimy uświadomić sobie jedną rzecz, Twoje włosy w wielkim stopniu zależą od GENÓW. Niestety geny mają tutaj główne znaczenie, jeśli więc kobiety w Twojej rodzinie narzekają na ograniczony porost, Ty też możesz mieć pod górę. Jednak pamiętaj są rzeczy, które mimo wszystko można podrasować :)

Historia z życia wzięta:
Moja bardzo dobra koleżanka od kiedy pamiętam (7lat), miała włosy do ramion. Nigdy ich nie podcinała, a jeśli już to zawsze odrastały tylko do tego samego momentu i... STOP.
Ostatnio nie widywałyśmy się zbyt często, powiedzmy raz na 2-3 miesiące, więc kiedy zobaczyłam ją tydzień temu aż zaniemówiłam. Jej włosy urosły i z racji tego, że zawsze były do ramion ta zmiana była bardzo widoczna. Od razu zapytałam jej co się stało.Wtedy koleżanka opowiedziała o zmianie diety oraz rozpoczęciu kuracji ziołami,
Temat bardzo mnie zaciekawił, dlatego chciałam wtrącić to tutaj. Pamiętaj nawet jeśli całe życie wydawało Ci się, że nie ma już szans abyś była chodzącą Roszpunką, zawsze jest możliwość przyspieszenia tego procesu. Na jednych ten efekt będzie bardziej spektakularny, u innych mniej ale czy to jest najważniejsze? Nie. Najważniejsze są same zmiany.
Co więc mogę polecić na przyspieszenie tego efektu?
  • oczywiście jak już wspomniałam jest to picie ziół, temat ten poruszyłam..LINK

  • kolejna sprawa to dostarczenie witamin i mikroelementów, wiadomo iż włosy w kolejce po dobroczynne substancje są jednymi z ostatnich w naszym organizmie i z tego powodu powinniśmy dostarczać ich na prawdę sporo. Jednym z kolejnych naturalnych suplementów są DROŻDŻE. Posiadają one mnóstwo witamin, przede wszystkim z grupy B. Ja drożdże piłam 2 miesiące i potwierdzam, że włosy rosły dużo szybciej. Pisałam o tym tutaj LINK.

  • olejowanie, oleje na prawdę fantastycznie wpływają na strukturę włosa. Sprawi to, że będą one silniejsze i zdrowsze, pamiętajmy zdrowe włosy rosną szybciej. Możemy tutaj popisać się ogromną kreatywnością, gdyż wybór olejków jest ogromny. Ja uwielbiam arganowy oraz kokosowy. Często używam też oleju rycynowego i nafty kosmetycznej. Naftę wcieram w skórę głowy wykonując delikatny masaż, a olej rycynowy w końcówki. Potem włosy nakrywam czepkiem foliowym i zostawiam na jakiś czas, regularność daje efekty. Pisałam tutaj LINK

  • delikatne masaże skóry głowy również działają, możemy wykonywać je dłońmi lub szczotką do włosów, jeśli ta się do tego nadaje.

  • oczywiście dieta, dieta i jeszcze raz dieta. Jest to na prawdę ważne. Musimy jeść zdrowo i odpowiednio nawilżać organizm aby ten mógł nam podziękować pięknym wyglądem. Pamiętaj o piciu wody, unikaniu wszelkich używek, pełnoziarnistych produktach, a także owocach i warzywach. Mogę tutaj polecić pyszny koktajl z awokado (prawdziwa bomba witamin) LINK

  • jeśli dalej o suplementację chodzi to picie wywaru z siemienia lnianego (całego nie mielonego) również daje wspaniałe efekty, niestety jeszcze o tym nie pisałam ale z pewnością to nadrobię

  • ostatni bardzo ważny punkt, niestety trzeba ograniczyć wszystkie urządzenia do stylizacji, wszystko co włosy niszczy spowalnia ich wzrost. Takie to oczywiste, a zarazem ciężkie do zrealizowania, prawda? :)

To są moje sprawdzone sposoby, na pewno Wy znacie wiele innych, dlatego bardzo chciałabym abyście się nimi ze mną podzieliły. Mam nadzieję, że choć część informacji tutaj zawartych się Wam przyda. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz